FAQ
Verzenden
wij bezorgen via PostNL. PostNL bezorgt van maandag tot en met zaterdag. De bezorging van een bestelling kan een tot vijf dagen in beslag nemen.
indien wij het product op voorraad hebben in onze salon of magazijn dan geldt:
- Bestelling maandag t/m vrijdag...levering binnen 48 uur
- Bestellingen in het weekeinde...levering op maandag of dinsdag
- In extra drukke periodes zoals de dagen rondom de feestdagen, kunnen afwijkende levertijden gelden.
Indien wij het bestelde product niet op voorraad hebben dan geldt:
- Als een product tijdelijk is uitverkocht, zullen wij het voor u bestellen en het zo snel mogelijk leveren. Indien de verwachte levertijd langer is dan 4 werkdagen na bestelling is, dan nemen wij contact met u op per e-mail of telefoon om i te informeren over de verwachte levertijd. Indien u dit niet acceptabel vindt, dan zullen we de bestelling annuleren en het reeds betaalde bedrag per omgaande retourneren.
Mocht uw bestelling één of meerdere producten bevatten die niet binnen bovengenoemde levertijden kunnen worden bezorgd, dan nemen wij contact op. Desgewenst zullen de beschikbare artikelen dan worden verzonden en zullen wij de niet direct leverbare artikelen op een later moment leveren. Voor deze nalevering zullen geen extra bezorgkosten worden berekend.
Indien de producten niet meer leverbaar zijn dan geldt:
-Wij leveren uit voorraad. Wij monitoren daarom voortdurend de beschikbaarheid van ons online aanbod. Het kan helaas toch in uitzonderlijke omstandigheden voorkomen dat het door u gewenste product niet meer leverbaar is. Wij zullen dan het aankoopbedrag inclusief eventueel betaalde verzendkosten aan u crediteren.
Handtekening voor ontvamgst
-Omdat het gaat om de verzending van kostbare producten, hebben wij gekozen voor de optie handtekening voor ontvangst. zo weten wij wie uw pakket in ontvangst heeft genomen. De chauffeur probeert bij afwezigheid van de geadresseerde het pakket bij de buren te bezorgen. Op deze manier hoeft u niet te wachten tot de volgende bezorgronde.
KOSTEN BEZORGING
-De kosten bedragen €4,95 per bestelling. Een bestelling boven de 50,00 euro verzenden wij gratis binnen Nederland en België.
Bezorging op een ander adres
-U kunt uw bestelling op een ander adres laten bezorgen, bijvoorbeeld als cadeau. Als u hiervoor kiest dan zullen wij de factuur niet meezenden.
RETOUREN
-U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Deze termijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde de goederen in ontvangst hebt genomen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen moet u ons dat schriftelijk laten weten per post of via een e-mail aan webshop@lbstore.nl.
Let op! Het geretourneerde product wordt alleen geaccepteerd indien deze in originele verpakking zit, ongebruikt is en geen beschadigingen heeft.
Let op! Sale producten kunnen niet geretourneerd worden.
Retouradres
Lois Beauty Store
Van Weedestraat 40
3761CE Soest
GARANTIES
Als klant van Lois Beauty Store heeft u recht op een goed product. Volgens de wettelijke garantie moet het product zijn of doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Indien dit niet het geval is, neem dan contact met ons op via webshop@lbstore.nl of telefonisch, dan zullen we er alles aan doen om samen met u tot een acceptabele oplossing te komen.
RETOURBELEID
Als u van uw recht gebruik maakt om de overeenkomst binnen de gestelde tijd te herroepen, dan ontvangt u het aankoopbedrag, exclusief verzendkosten binnen enkele dagen retour. De terugbetalingstermijn die wij hanteren bedraagt maximaal 14 dagen nadat u ons schriftelijk op de hoogte heeft gesteld dat u de overeenkomst wilt herroepen. Voorwaarde is wel dat wij de geleverde goederen van uw retour hebben ontvangen of dat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden. Tevens is het mogelijk de goederen te retourneren in de salon in Soest. Deze goederen dienen zo snel mogelijk, in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen nadat u ons schriftelijk heeft laten weten dat u de overeenkomst wilt herroepen, te worden geretourneerd.
Geretourneerde artikelen moeten onbeschadigd en ongebruikt zijn en in de originele verpakking zijn. Ze kunnen niet worden geretourneerd indien de verzegeling van de verpakking en/of van het product zelf is verbroken.
Indien u de verzendkosten voor de retourzending heeft betaald, dan ontvangt u deze alleen terug indien één of meerdere producten uit de zending beschadigd, verkeerd of anderszins niet correct zijn geleverd. Indien u de producten om een andere reden retourneert, dan zijn de verzendkosten voor de retourzending voor uw eigen rekening.